Известие

Collapse
No announcement yet.

Как най лесно да си проверя турбото дали е в час

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    раздвижих го без разглобяване малко обезмаслител и почукване по лостчето и корпуса явно от далгото стоене бе блокирало предстои ми подмяна на старата с новата някои правил ли го е и може ли да обясни сложен ли е процеса

    Comment


    • #32
      http://m.vbox7.com/search/?vbox_q=Ход на актуатора при контакт

      Това е при изчистена геометрия
      Lancia Lybra 2,4jtd 10V 103kw++

      Comment


      • #33
        някой да даде съвет .Преди време имах проблем със соленоида ,смених му бушона и всичко беше ок , днес обаче пак изгоря ,пак го смених ,пак изгоря ... и така 4,5 пъти иии просто няма смисъл, свършиха ми (15-ките) таа ,ако някой моде да каже как да "оперирам" ще съм му благодарен.

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от yur4e Покажи съобщение
          някой да даде съвет .Преди време имах проблем със соленоида ,смених му бушона и всичко беше ок , днес обаче пак изгоря ,пак го смених ,пак изгоря ... и така 4,5 пъти иии просто няма смисъл, свършиха ми (15-ките) таа ,ако някой моде да каже как да "оперирам" ще съм му благодарен.
          Ами провери какво е включено към този бушон и виж защо гори

          Comment

          Working...
          X